FAQ

Mire valók az illatosított olajok?

 

A mosóolajok alapvetően olyan illóolajok, amelyeket az öblítőszerek helyettesítésére szántak. Az illat és a lágyság hatása tovább tart, akár több hónapig is.

 

Hogyan használják a mosóolajokat?

 

A mosóolajokat a következőképpen adagoljuk: 5 ml olaj /5 kg ruhaneműre/ az öblítő rekeszbe. Az olajokat az öblítő helyettesítőjeként használják. Az olajon kívül a mosószert is külön rekeszben kell hozzáadni.

 

Hogyan kell kimérni az 5 ml-t?

 

Használjon körülbelül 5 ml-es illatolaj kupakot. Mosás után csodálatos illatú ruhaneműkben gyönyörködhetsz, amelyek nemcsak a ruhatáradat, hanem az egész háztartást megtöltik.

 

Mire kell figyelni?

 

Olajt CSAK az öblítő rekeszbe szabad adagolni. Ne öntse a mosógép dobjába, és ne használja más készülékekben.

 

Mosóolajok is használhatók szárításhoz?

 

Ha azt szeretné, hogy a ruhanemű szárítógépben való szárítása után is kellemes illatú legyen, kövesse az utasításokat. Adjon hozzá néhány csepp olajat egy régi szövetdarabhoz, amelyre már nincs szüksége. Helyezzen egy ilyen szövetdarabo(ka)t a szárítógépbe a ruhákkal együtt. Soha ne öntsön olajat közvetlenül a ruházatra vagy más felületre, mindig válasszon egy ruhadarabot vagy papírt a szárításhoz. Szárítás után a ruha finom, puha és tökéletesen illatos lesz. Ha beteszi a szekrénybe, az illata több hónapig kitart.

 

Hol készülnek a mosóolajok?

 

A mosóolajokat Olaszországban gyártják.

 

Van kedvezményed a Vonavy Domovra?

 

Nem biztosítunk kedvezményt. Különféle versenyekre fókuszálunk értékes nyereményekért, vásárlási ajándékokért és egyéb lehetőségekért.

 

Milyen szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre?

 

A jelenleg elérhető szállítási lehetőségek a következők:

 

GLS - 3,90 €

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

 

Online fizetés – Shoptet Pay

 

Mennyi az átlagos szállítási idő?

 

Az átlagos szállítási idő 2 munkanap.

 

Hogyan kell eljárni termékpanasz esetén?

 

A vevő bármikor gyakorolhatja a kereset benyújtásának jogát személyesen az eladó bármelyik fiókjában, ahol a reklamáció átvétele az ügy természetéből adódóan lehetséges, vagy az eladó székhelyén, vagy harmadik személyen, például szállítócégen, futáron keresztül. szolgáltatások, Szlovák Posta stb. Az eladó azt javasolja, hogy a vevők a reklamációs űrlapot használják panasz benyújtásához. Az említett űrlap ingyenesen elérhető a www.vonavydomov.eu oldalon

 

Reklamáció esetén a reklamált termék vagy szolgáltatás Eladótól történő megvásárlását igazoló számla vagy egyéb bizonylat csatolása szükséges. Az eladó azt tanácsolja a vásárlóknak, hogy reklamáció esetén írják le a termék vagy szolgáltatás hibáját.

 

Abban az esetben, ha a Vevő a terméket vagy a szolgáltatást nem személyesen hirdeti meg, az Eladó javasolja, hogy a terméket a termék hibájának részletes leírásával és a termék Eladótól történő megvásárlását igazoló okirattal (pl. fizetés, pénztárgép, jótállási jegy) az igénylési folyamat felgyorsítása érdekében .

 

Reklamáció esetén javasoljuk az áru ajánlott levélben történő elküldését. Az eladó nem javasolja az áru utánvétes küldést, mert az ilyen küldeményeket az eladó nem fogadja el.